Avoimet työpaikat Y-kampuksella: tuottaja ja valmentaja

Y-kampus on kasvussa! Toiminta kasvaa kolmella korkeakoulukampuksella ja tarvitsemme tuoretta näkökulmaa kirittämään meitä kasvun polulla. Uskomme, että yrittäjyys on uusi normaali ja yrittäjyydellä on mahdollista vaikuttaa maailman menoon. Tiimimme etsii valmentajaa kasvattamaan timanttisia osaajia sekä tuottajaa kehittämään toimintaa ja tuottamaan merkityksellisiä tapahtumia.

Kuva Innoeventistä ja teksti "Haku päällä: timanttinen tuottaja", Y-kampuksen logo

Tuottaja, Y-kampus

Tuottajana vastaat Y-kampuksen kestävän yrittäjyyden tapahtumista ja erityisesti koko korkeakouluyhteisön vuotuisen innovaatiotapahtuman tuotannosta. Rakennat raikasta yhteistyötä yritysten ja muiden työelämän toimijoiden kanssa. Tuottajana kokoat yhdessä työparisi kanssa opiskelijaprojektiryhmän suunnittelemaan ja toteuttamaan vuotuisen Sprint Innovation Festivaalin. Pääset laittamaan näppisi ja luovat ideasi myös Y-kampusten tilakehitykseen ja tilojen käytön hallinnointiin.

Odotamme sinulta osaamista kokemuksellisesta tapahtumatuotannosta ja projektien johtamisesta. Hyvä lisä on osaaminen myös virtuaalitapahtumista. Tykkäät verkostoitua, löytää unelmakumppaneita osaksi toimintaamme ja nautit, kun eurotkin liikkuvat. Itsenäinen kehittämisote on sinulle tuttua, mutta sydämeltäsi olet tiimieläin. Sinulla on valmentajamainen ote tekemiseen ja innostut, kun saat erilaiset tyypit toimimaan ja loistamaan yhdessä. Erityisesti eri alojen korkeakouluopiskelijat, koska Y-kampus on opiskelijoita varten.

Tarjoamme innostavan työympäristön, jossa on mahdollisuus sukeltaa tiimioppimisen, -valmentamisen ja yrittäjyyskasvatuksen maailmaan. Vuosi 2021 on meille myös brändiuudistuksen ja voimakkaan kehittymisen vuosi, johon pääset tuomaan oman näkökulmasi ja ideasi. Työtehtävä on määräaikainen ja täytetään vuoden mittaisella sopimuksella.

Lisätietoja:
Lauha Peltonen lauha.peltonen@tuni.fi, 040 801 6849 ja
Marika Vuorenmaa marika.vuorenmaa@tuni.fi, 040 846 8224

Hakuaika päättyy 15.11.2020

Hakulinkki tuottajan tehtävään

Kuva opiskelijoista opintojaksolta ja teksti "Etsinnät käynnissä: Yrittäjyysvalmentaja", Y-kampuksen logo

Yrittäjyysvalmentaja, Y-kampus

Yrittäjyysvalmentajana vastaat Y-kampuksen esihautomon, Startup Experiencen sisällöstä ja tiimien valmentamisesta yhdessä työparin kanssa. Kehität ja ylläpidät Y-kampuksen mentoriverkostoa linkittäen sitä sopiviin opintojaksoihin, tapahtumiin ja muuhun toimintaan. Sparraat opiskelijoita yritysideoiden ja liiketoimintamallien kehittämisessä. Hallitset lean startup –menetelmät ja go to market –ajattelun.

Odotamme sinulta osaamista liiketoiminnan kehittämisestä ja kaupallistamisesta. Olet valmis kehittymään tiimivalmentajuudessa ja vahvistamaan omaa valmentajaidentiteettiäsi. Ilmaiset itseäsi sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi. Olet valmis kehittämään tiimivalmentajuutta ja Y-kampuksen kulttuuria yhdessä muun tiimin kanssa.

Valmentajana verkostoidut aktiivisesti korkeakouluyhteisössä, yrittäjyyden alueellisessa ekosysteemissä ja myös kansainvälisesti.

Omaat itsenäisen otteen, mutta olet tiimieläin. Sytyt valmentamisen menetelmistä ja nautit kun saat opiskelijat oivaltamaan.

Osaat tunnistaa henkilökohtaisia vahvuuksiasi ja hyödyntää niitä valmentamisessa.

Tarjoamme innostavan työympäristön, jossa on mahdollisuus sukeltaa tiimioppimisen, -valmentamisen ja yrittäjyyskasvatuksen maailmaan. Vuosi 2021 on meille myös brändiuudistuksen ja voimakkaan kehittymisen vuosi, johon pääset tuomaan oman näkökulmasi ja ideasi. Työtehtävä on määräaikainen ja täytetään puolentoista vuoden mittaisella sopimuksella.

Lisätietoja:
Tiina Koskiranta tiina.koskiranta@tuni.fi, 050 351 8129