Sprint Innovation Festival hakee harjoittelijaa keväälle 2021

Sprint Innovation Festival on viikon mittainen innovointifestivaali, joka tuo vuosittain yhteen valtavan määrän Tampereen korkeakouluopiskelijoita, yrityksiä, kuntia, kolmannen sektorin toimijoita sekä eri alojen asiantuntijoita ja tutkijoita. Sprintin harjoittelijana pääset mukaan rakentamaan korkeakouluyhteisömme monialaisinta innovointitapahtumaa, joka tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden oppimiseen ja verkostoitumiseen.

Istuvan henkilön selkä ja teksti harjoittelijahaku kevät 2021

Oletko valmis tarttumaan haasteeseen ja järjestämään entistäkin upeamman tapahtuman kanssamme?

Sprintin harjoittelijana osallistut tapahtuman myyntityöhön ja pääset neuvottelemaan isojenkin kumppaneiden kanssa. Myyntityöstä et välttämättä tarvitse aiempaa kokemusta, mutta olet valmis haastamaan itseäsi, etkä pelkää puhelimeen tarttumista. Tehtäviisi kuuluu tapahtuman markkinoinnin suunnittelua ja toteutusta ja luot sisältöjä someen ja verkkosivuille. Kynä pysyy kädessäsi ja luot sujuvaa ja houkuttelevaa tekstiä, olet myös kiinnostunut visuaalisen sisällön tuottamisesta. Kevään aikana olet lisäksi mukana kehittämässä tapahtumakonseptia yhdessä muun Sprint-tiimin kanssa.

Sprint-tiimi on osa Y-kampusta ja meillä hommat hoituvat yhdessä tiimin kanssa – olethan siis ketterä tiimipelaaja, jolta onnistuu myös oma-aloitteinen työskentely omien tehtävien parissa.

Toivomme sinulta

• Innostusta somekanaviin ja sisällöntuottamiseen
  • Kiinnostusta myyntiin ja sen harjoitteluun
  • Aikaisempi kokemus tapahtumista, myynnin ja markkinoinnin parista on eduksi, muttei välttämätöntä
  • Oma-aloitteista ja aktiivista asennetta

Sprintin harjoittelijana saat mahdollisuuden testata jo oppimaasi käytännössä ja kerrytät monipuolista kokemusta tapahtuman järjestämisestä, myynnistä ja markkinoinnista. Bonuksena saat mukavat tiimikaverit ja upean tapahtuman, jota on ilo järjestää! Harjoittelun kesto on 3-5kk harjoittelijan tilanteen mukaan ja palkka 650 € / kk.

Hae nyt – haku päättyy 21.1.2021

Laita vapaamuotoinen hakemuksesi Lyyti-linkin kautta viimeistään 21.1.2021. Haastattelemme hakijoita tammikuussa ja toivomme, että uusi harjoittelija pääsee mukaan tiimin jo helmikuussa!

Haluatko tietää lisää?

Ota yhteyttä Anskuun!